Acties
Wat zijn de lopende acties?
  • Om onze verscheidende acties te ontdekken houd onze folders en social media kanalen in de gaten. Onze Facebook pagina vind je hier en onze Instagram pagina hier.

 

Openingstijden
Wat zijn jullie openingstijden? 
Onze openingstijden vind je hier. Ook vind je er speciale data en onze koopzondagen.
 
 
Route
Hoe kan ik Schippers Woonwereld bereiken?
Schippers Woonwereld is dé woonspecialist bij jou in de buurt.  Gelegen op het industrieterreinvan Emmen is onze winkel makkelijk te bereiken. Voor de deur is er de gelegenheid om gratis te parkeren. 
 
 
 
 
 

Schippers Woonwereld

Cornelis Houtmanstraat 43-47

7825 VH Emmen

Bezorging
Moet ik de hele dag thuis blijven voor mijn bezorging?
Wanneer onze producten binnenkomen in het magazijn, bellen wij jou om een afspraak te maken voor de levering. Tijdens het telefoongesprek wordt een dagdeel afgesproken.
 
Montage, hoe gaan jullie te werk?
Afhankelijk van de afgesproken levermethode kan je ervoor kiezen om jouw meubelen te laten monteren. Tijdens de levering zorgen onze vakmannen ervoor dat jouw meubelen in elkaar worden gezet.
 
Bezorgen jullie ook buiten Nederland?
Ja, wij bezorgen ook buiten Nederland binnen een straal van ±30 km. In goed overleg is er veel mogelijk. Voor specifieke aanvragen is contact opnemen met onze klantenservice het verstandigst.
 
 
Afhalen
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Voor het afhalen van je bestelling kom je naar de winkel. Bij onze kassa is het mogelijk om af te rekenen. Daarna mag je naar de achterzijde van het pand rijden. Hier staan onze collega’s van het magazijn voor je klaar.
 
 
Retour
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Meubelen kunnen niet geretourneerd worden.  Meer informatie hierover vind je op dewebsite van het CBW.
 
 
Garantie
Heb ik garantie op mijn meubelen?
Ja, je hebt garantie op jouw meubelen. Twee jaar lang heb je CBW garantie. Dit houd in dat je twee jaar lang garantie hebt op de constructie van het product. Mocht je niet alleen garantie willen op constructie, maar ook op vlekken dan kun je bij Schippers Woonwereld een All In House garantie afsluiten. Je ontvangt via de mail een op naam geregistreerde ‘’All In House Service certificaat’’. Indien er gedurende de serviceperiode calamiteiten met het meubel voordoen staat het service centrum tot je beschikking. Waar nodig wordt een meubelservice specialist ingeschakeld zodat je meubel gratis hersteld wordt zonder extra kosten.
 
 
Betaalmethoden
Hoe kan ik mijn aankoop betalen?
Wanneer jij in de winkel een aankoop doet kan je ervoor kiezen om op verschillende manieren de betaling te voldoen. De meest gehanteerde betalingsmethode is betalen bij levering van jouw meubelen. Als je bestelling is aangekomen in ons magazijn zal één van onze collega’s contact opnemen om een afspraak te maken voor bezorging, waarbij ook afgesproken wordt of de betaling contact of met pin voltooid zal worden. Een andere optie is een aanbetaling of volledige betaling wanneer je de aankoop doet in de winkel.
 
 
Levertijden
Hoelang moet ik op mijn bestelling wachten?
Hoelang je moet wachten op jouw meubelen hangt af van de levertijd van de leverancier. Vaak hebben voorraad modellen een snellere levertijd dan meubelen die naar wens gemaakt moeten worden. Heb je de perfecte meubelen gevonden? Dan kunnen onze collega’s in de winkel de specifieke levertijden voor je opzoeken.
 
 
Toegankelijkheid
Is de winkel rolstoelvriendelijk?
Wij vinden het belangrijk dat voor iedereen onze winkel toegankelijk is, daarom is Schippers Woonwereld rolstoelvriendelijk. Er is in het pand ook een lift aanwezig waar je gebruik van mag maken.
 
 
Privé gegevens
Hoe gaan jullie om met mijn privé gegevens?
Wij gaan zorgvuldig om met jouw gegevens en waarderen ieders privacy. Wil je hier meer over weten, check dan onze privacy verklaring
 
 
Meubel onderhoud
Hoe onderhoud ik mijn houten meubelen?
Wij werken met het merk Royal Furniture Care van de firma Oranje om al onze meubelen goed te onderhouden. Deze onderhoudsmiddelen zijn te koop in onze winkel. Hout is een echt natuurproduct met een mooie authentieke uitstraling. Om jouw houten meubelen in topconditie te houden is de Wood Care Kit een uitstekende keuze. Deze set bevat een natuurlijke olie speciaal voor geolied of onbehandeld houten meubelen en een effectieve reiniger. Deze unieke set reinigt, verzorgt en biedt extra bescherming tegen vocht en warmte. Het voorkomt vlekken en geeft een kleur verdiepend effect. Deze Wood Care Kit is te verkrijgen bij ons in de winkel. Daarna onderhoud je 2-4 keer per jaar jouw houten meubelen met de Matt Polish. Wood Matt Polish is een verzorgingsproduct geschikt voor het onderhouden van meubelen die behandeld zijn met Natural Wood Sealer. Het verwijdert eventuele glimplekken, biedt extra bescherming en tevens frist het meubel op zonder een glans laag achter te laten.
 
Hoe onderhoud ik mijn zitmeubelen?
Behandel je meubelen met onderhoudsproducten. Wij werken met het merk Royal Furniture Care van de firma Oranje om al onze meubelen goed te onderhouden. Deze onderhoudsmiddelen zijn te koop in onze winkel. De Textile Protector geeft je gestoffeerde meubelen en textiel producten een onzichtbaar laagje dat vlek werend en waterafstotend werkt. Met de Textile Protector bescherm je je meubelen tegen ongelukjes op basis van water, vet of olie.
 
 
Advies
Kan ik een afspraak maken voor een interieuradvies?
Ons team van interieurstylisten biedt uitgebreid interieuradvies. Op deze pagina vind je meer informatie.
 
 
Werken bij Schippers Woonwereld
Kan ik bij jullie solliciteren?
Op dit moment staan er geen vacatures open. Mocht jij vinden dat je van toegevoegde waarde bent binnen ons team dan is een open sollicitatie welkom! Mits jij met een goed verhaal en plan komt.
 
Kan ik bij jullie stage lopen?
Ook voor een stage kun je bij Schippers Woonwereld terecht. Mocht jij vinden dat jij van toegevoegde waarde bent binnen ons team dan is een sollicitatiebrief welkom!
 
 
 
Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice.